Snowracer

Min underbara lilla Vappan!!

Idag har vi provat att köra vinterns första lilla tur på snowracer med dragande hundar framför! Tyvärr har det inte kommit någon ordentlig snö ännu, men en isskorpa med lite snöflingor på räcker ändå far att vi bestämmer oss för att försöka. ;)
Och jag måste bara säga att det är så förbaskat kul och det allra bästa är att jag delar den åsikten med hundarna, framförallt med Vappan! Hon är en riktigt duktig draghund och hon fullkomligt älskar draget! Även Chuck fick vara med och prova på en liten bit, givetvis helt kravlöst då han är väldigt ny i sammanhanget. Men jag tror mycket på honom bara poletten får trilla ner!
Nu håller vi tummarna för att vi snart får meeera snö så att vi kan plocka fram skidorna oxå!

En dålig bild, men ack så kul! Här åker Nils & pappan en provrunda med Vappan!
Liza

Ja nog sjutton vill vi ha mera snö! I massor!! Detta väder är bara för tråkigt :(

2014-12-18 | 18:43:15

NAMN:
KOM IHÅG MIG?

E-POST: (publiceras ej)


HEMSIDA:


KOMMENTAR: